wtorek, 14 lutego 2012

wtorek, 14 lutego 2012

F*.K it

100 komentarzy:

  1. You look beautiful, I love your hair!

    xoxo Kathryn

    http://lacoquettedelamode.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely blog girl, awesome photos
    you are so beautiful!
    www.ashfld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow lovely shoes :D

    Can we follow each others?

    I'd love raqding your blog if you like mine too follow me :)

    Love
    Marie
    http://iintothegroove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham buty na słupku !
    obserwuje bo bardzo mi się blog spodobał :)
    postaram się zaglądać częściej :3

    OdpowiedzUsuń
  5. These shoes are fab!!! btw tnx you for your sweet comment :)

    xx

    Thepeppymay

    OdpowiedzUsuń
  6. przełamał bym to panterką, bielą lub beżem. Ale i tak jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your hair looks so pretty! Great photos

    OdpowiedzUsuń
  8. girl you look fabulous in black.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your heels!)

    http://www.lazyheelsblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja. Prosta ale ma w sobie "to coś" ;)) dodaje Cie do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękne włosy :)

    co do tuszu do rzęs.. niestety muszę najpierw odzyskać moje dwa obiektywy bo tym co mam nie zrobię zdjęcia z bliska :)

    pozdrawiam i zapraszam częściej ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ! :) Z chęcią będę zaglądać. Z utęsknieniem czekam na recenzję tuszu ! Haha :) pozdrawiam !

      Usuń
  12. oo joooj jaki dżentelmen : D
    hahah < 3
    śliczniutko wyglądasz < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję :D zawsze jak dziecko wychodziłam na zdjęciach to raz postanowiłam na poważnie do tego podejść haha.

      Usuń
  13. Lovely photos, I like your shoes!! :) I'm happy to be your new follower!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :) Spóźnione życzenia walentynkowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://szafa.pl/c9054954-marmurki-tregginsy-jeans-dzins-l-xl.html

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie ;d

    zapraszam do mnie http://aidanikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A dziękuję, super stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your blog! I followed! I would love it if you could check out my blog and follow me? Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerń zawsze dobrze wygląda :D Ja wybrałabym jakieś inne butki, może coś kontrastującego :) ale całość podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. those platforms are so fierce and I also like the top.
    btw, thanks for your comment in my blog :)

    Maiken/
    Maikeni blogi - part of me

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice outfit dear. Followed here, on bloglovin and fanned on lookbook :)
    http://blogdaflavs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz , i masz bardzo ładne oczy !
    Buty nie przypadły mi do gustu , ale do całego stroju pasują . :)


    zapraszam do mnie na :
    weloveefashion.blogspot.com
    weloveefashion.blogspot.com
    weloveefashion.blogspot.com



    Proszę O chociaż jeden komentarz , do ostatniej notki ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. You look so cute!:) I like your hair and the shoes are very nice!:) Kisses! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful photos! You're looking very pretty
    xIris from Irisistible

    OdpowiedzUsuń
  25. So Pretty and Chic! :) Thanks for dropping by my blog dear! so sweet of you leaving a comment.. :)

    Kaye
    http://thestyleflux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. hmmm, ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję ci bardzo za odwiedziny na moim blogu, jak tylko chcąc się odwdzięczyć weszłam na twojego, to od razu dodałam się do obserwatorów :) Byłoby mi miło, gdybyś ty też to zrobiła, oczywiście jeśli mój blog ci się podoba :)

    Stylizacja prosta, ale bardzo ładna, co prawda wszystkie ubrania są w kolorze czarnym, ale to chyba nawet lepiej wygląda, poza tym do twarzy ci w neutralnej czerni :) A nie piszesz, skąd pochodzę te ubrania? :>

    Zapraszam cię do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Z chęcią dodałam się do obserwatorów ! ciuchy nie są markowe dlatego nie piszę :c ale co do butów pochodzą z allegro.pl :) Pozdrawiam !

      Usuń
  28. Ale masz ładne włosy. (:

    akane-atelier.blogspot.com
    Obserwujemy? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Oczywiście, że obserwujemy ! ale za bardzo nie wiem gdzie mogę tam obserwować :c powiedz mi i od razu się dodam! :)

      Usuń
  29. zakochałam się w Twoich włosach <3, są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się ta stylizacja :D Twoje buty są świetne ;) aczkolwiek niestety ja jeszcze na takie buciki nie zasłyżyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. beautiful outfit! such a cute blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie bardzo się podobają takie proste i zwykłe outfity ;) + jestes mega fotogeniczna! *_*

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś strasznie ładna :) a te buty szalenie mi się podobają,ale na noszenie ich muszę jeszcze poczekać.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! To dla mnie wiele znaczy :) Dlaczego musisz poczekać ? Są strasznie wygodne, i nie czuć w nich wysokości ! Pozdrawiam i z chęcią zajrzę :)

      Usuń
  34. Il est super ton look! Biz:)

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  35. masz świetną twarz ;)
    Wiem , że to może głupio powiedziałam no ale chyba rozumiesz;)
    Takie idealne rysy ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  36. wiesz można go obchodzić nawet bez osoby z którą moglibyśmy dzielić nasze życie, pytanie tylko po co ? moim zdaniem jak się kogoś kocha to powinno się go kochać codziennie a nie tylko w jeden dzień, tak że według mnie gdy ma się najukochańszą osobę to walentynki masz na co dzień : )


    ślicznie : *

    OdpowiedzUsuń
  37. Love those stairs! And you look super gorgeous :))

    Great blog!
    You have a new follower :)

    Sandra
    Stop by - Where are my keys?

    OdpowiedzUsuń
  38. zdjęcie z lampą w lustrze, nie lubię takich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czarno, ale ładnie podkreśla Ci figurkę. : ))

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny outfit, śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovely!
    xx s
    www.my-philosophie.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Your dress is gorgeous !! <3
    Following you!


    Chicfullyyours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. I'm obsessed with your shoes!

    http://brightandsassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. love the black chicness of it all, good job ^^ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. Sweet photos + I love the all-black look, c'est tres chic! ;) x

    OdpowiedzUsuń
  46. love it <3!! cute blog..if you want follow me on google friends and i will be happy to follow you back <3
    xoxo
    a_c'est moi
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  47. tutaj nie chcę zdradzać wszystkiego :D

    : *

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny zestaw, tylko do takich butów nie nosi się według mnie rajtek/skarpetek. Więc za to ogromny minus. Brakuje ci również dodatków, mimo iż jest to prostota, to bransoletka lub pierścionek by się przydał.
    Anonim ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. love your hair
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Cute, love the shoes!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    OdpowiedzUsuń
  51. wauw! you're so pretty!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. great photos ^^

    thanks for your comment on my blog =) wanna follow each other? ^^

    keep in touch =)

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam buty tego typu ;) świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. CUUDOWNE BUTYYYY ! <3

    DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZENIE NASZEGO BLOGA:

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    KISSES ! P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    OdpowiedzUsuń
  55. kręciłaś włosy czy masz takie naturalnie?: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety włosy były kręcone... nie mam naturalnie takich fajnych :c

      Usuń
  56. Hej. Mam problem z "Bloglovin" Czy to normalne że ja nie widze swoich postów ? Tylko dopiero wtedy gdy zrobie "Follow"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej :) Hmm szczerze powiedziawszy nie wiem, ale raczej widzisz je dopiero po dodaniu :)

      Usuń
  57. Krój, oraz buty fajne. Tylko dla mnie jakoś za jednolicie. Może brakuje kolorowej torebki, albo dodatku. Może to światło... Fajny blog :)

    Kasia
    zapisali.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. your outfit looks absolutely gorgeous! Loving the shoes! :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl

    OdpowiedzUsuń
  59. lovely look. black always fits good on a blondy girl

    www.moldiva.com

    OdpowiedzUsuń
  60. nice shoes and really love your pictures!
    Hope you will visit my blog 2!! xx

    OdpowiedzUsuń
  61. thanks for your comment on my blog! =)

    following you back <3

    keep in touch ^^

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. jej, miło mi że komuś podobają się te moje wypociny : )

    Twój blog także jest niezmiernie ciekawy : )

    OdpowiedzUsuń
  63. you are soooo pretty! love your all black outfit!

    pepperandchips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. INLOOOVE with your hair!
    Beautiful blog xxx

    ENTER OUR $200 STORE GIVEAWAY HERE "♥
    ***Drawn in only 3 days*** xxx

    BLOG: shantikdesigns@blogspot.com
    STORE: www.facebook.com/vintagejunkyard

    OdpowiedzUsuń
  65. What a great shoot, love those shoes!!
    xx

    Be Frassy

    OdpowiedzUsuń
  66. świetna stylizacja i zdjęcia, jesteś śliczna! :)
    serdecznie zapraszam do siebie :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow!! You are so pretty, love your look! Very nice blog aswell! Too bad you don't live next door, you totally would fit as a perfect model and face for my collection! :D

    XXX Lucie

    http://luciafloresdesigndiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Loving the total black combo!
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh God, Thank You for commented my blog ! It's so amazing for me ! I'm so glad! Hihi, kiss and again- Thank You !

      Usuń
  69. ohh how cool! I love your outfit and you are so pretty!
    i hoep you could take time to visit my blog as well :)

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczna stylizacja:) a dotego, kurde jaka ty jesteś dla wszystkich miła:P żeby wszyscy tacy byli, tak miło odpowiadali, no i mieli takie wyczucie stylu jak Ty:) oczywiście obserwuję i pozdrawiam:P
    P.S fajna lustrzanka:P

    OdpowiedzUsuń
  71. wow beautiful pics! your style rocks :) would you maybe like to follow each other? this would be awesome :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń