sobota, 9 marca 2013

sobota, 9 marca 2013

Silesia Fashion Look - 08.03

19 komentarzy:

  1. nawet ja się załapałam ;)świetna imprezka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę. Ale ze wszystkich zdjęć najbardziej wpadło mi w oko zdjęcie Martini. Achh <3 z limonką. mniami :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. very awesome post!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  4. łoj zazdroszczę :) świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się na takim wydarzeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no szykowała się tam niezła impreza :) byłam w silesii, ale przed tym całym "modowym" zamieszaniem :)
    pięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny post, swietne zdjecia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie pieknie wyglądałyscie ;) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via GFC, BL, LB and FB too! Let me know, I always follow back! (: Stop by me soon! xx

    With love ❤.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Marzenko ;)))
    A ja nie mogłam tam być :(
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. może jakiś nowy post wreszcie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! I like your stylish blog and your beautiful pictures! Would be awesome If you‘d take a look at my Blog - would love to keep in touch with you!!!
    Lots of Love, Kyra

    www.kyras.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no. Kiedy nowy post? minal miesiac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy post we wtorek. Wybaczcie, niestety brak czasu. Zadania maturalne z matmy w zupełności mnie wciągnęły.

      Usuń
    2. Ok
      Rozumiemy :3 czekamy.

      Usuń
  15. Oo. Juz we wtorek., super <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądalaś!!! :))
    obserwuję-http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń