sobota, 31 marca 2012

sobota, 31 marca 2012

New in.

36 komentarzy:

  1. Parę dni temu kupiłam takie same buty, ale oprócz czarnych kupiłam jeszcze białe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I just love that teddy !!!! It's amazing !

    OdpowiedzUsuń
  3. dość oryginalna, świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa już jest trochę lepiej;D Jesteś bardzo sympatyczną osobą i masz dopracowanego bloga na 5 wiec oczywiście obserwuję i zajrzyj jeszcze kiedyś do mnie Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. that belt looks so perfect

    xo Camilla

    Into The Fold

    OdpowiedzUsuń
  6. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hello, what lovely Blog ...just stumbled up.. have little Fashion Giveaway over my place as well! pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej śliczna czapeczka :)

    dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. thnks for ur comment on my blog
    i like ur blog n im following
    wil u follow me back?
    xoxo
    www.fshn4us.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana,nawet nie wiesz jak milo bylo przeczytac Twoj komentarz. wlasnie dla takich slow i zadowolenia innych prowadze mojego bloga. bardzo mi poprawilas humor i ogromnie sie ciesze,ze podoba Ci sie moj makijaz i blog. ciesze sie,ze bedziemy tez czesciej do siebie pisywac bo wydajesz sie byc ogromnie sympatyczna osoba :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a cute jacket!

    http://girlonbroughtonstreet.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny. Bardzo mi się podoba Twoja nowa bejsbolówka. Super oryginalna. Może się poobserwujemy? :)
    http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna bluza
    ja ostatnio sprawiłam sobie 4 pary trampek
    ale niestety nie mogę nigdzie znaleźć czarnych w moim rozmiarze

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje za miły komentarz! bluza jest genialna! sama ma jedną bejsbolówkę którą uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza świetna ;D
    Dodaje się do obsów i
    Zapraszam do mnie
    a-szafa.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne :D!


    www.turqusowa.blogspot.com
    Jeśli masz chęć dodaj się do obserwatorów. Ja zrobię to samo na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście, że mogę zrobić dla Ciebie takie spodnie jak tylko znajdę jakieś czarne w bardzo dobrym stanie w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie martw sie, to przesilenie wiosenne, minie wkrotce! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza fajna, taka rzucająca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa bluza, nie spotkałam się jeszcze z czymś podobnym =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza jest niesamowita! :)

    http://skyes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I just love bomber jackets..
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bluz najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice purchases!
    Your new jacket is so cool :)

    Kisses xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Le pull est super!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetne nowości, takie też chętnie przygarnę! <3 Fajna bejsbolówka!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne nowości!!! Sweterek wydaje się być uroczy :)))
    Dziękuję za odwiedziny oraz zapraszam częściej lub nawet na stałe :))) Pozdrawiam i również życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń