poniedziałek, 4 czerwca 2012

poniedziałek, 4 czerwca 2012

New in. / Something about

34 komentarze:

  1. powodzenia ; ) + ladne zdjecia i rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. lurv ur bag, lovely blog.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/
    am ur new follower

    OdpowiedzUsuń
  3. udław się tym goferem ; **.
    oceniając, trzecie zdjęcie masz przecudne : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm goooofer hi..:) świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely pics dear!!
    Good luck with your driving course ;)
    XX

    OdpowiedzUsuń
  6. jej ja też mam zamiar iść na kurs prawa jazdy ale ja mam znów takiego lenia jak nie wiem co, gdyby nie nowe przepisy od nowego roku nie szła bym ale jak mus to mus nie mam zamiaru się męczyć w następnym roku by zdać :) tak więc życzę powodzenia :)
    fajnie wyglądasz, a spódniczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. we want to taste it!!! should be delicious ^^

    x0x0

    BarcelonaBrunettes
    www.barcelonabrunettes.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I loooove your blog! Thanks for the comment :) I'm following you, I hope you do the same. X

    OdpowiedzUsuń
  9. I lovveee that bag it is so cute! And don't worry about your driving test you will be fine !

    Carly and Stacie

    Www.theislandsecret.Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. love the necklace!! so pretty



    xx


    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the necklace and the print on the skirt looks very unique. I am also craving the waffle!!!

    2fashionfed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik jest boski! a co do prawa jazdy to będę Cię wspierać w każdej chwili haha. Ja już na szczęscie mam to z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi sweetie!
    It seems like you had a great weekend, so nice!
    The pictures are great, and yummy haha
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pozytywnie u Ciebie;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniami, też bym zjadła:)
    Fajny naszyjnik, podoba mi się :)
    Kurs to nic w porównaniu z egzaminem, ale trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  16. smacznego :)
    powodzenia w robieniu prawka:) ja zdałam za drugim razem;)
    iii niech ta piękna pogoda wróci!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny naszyjnik ;>
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! jesteś bardzo fotogeniczna :)
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!
    http://deleks.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi sweety!! Thank you very much for check my blog. Yours is very interesting, so of course I follow you!!! Keep in touch!!
    Kiss,

    http://estabaparami.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi,

    that skirt is awsome!!
    And the pictures are great too!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow. Love that bag! Your Mom has great taste. xA

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so pretty! Love the bag and the waffle looks delicious :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna! powodzenia na prawku :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale pyszności! z prawem jazdy na pewno dasz radę, będę trzymać kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale goferka bym zjadła !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Super spódnica :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń