wtorek, 14 sierpnia 2012

wtorek, 14 sierpnia 2012

Pound the alarm

35 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja :) elegancka sukienka i zwyczajne trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja a zwłaszcza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, świetna sukienka:) Z miłą chęcią będę obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuuuu jaki strój :D
    Odważnie ^ ^

    Bardzo mi się podobają te fotki

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna sukienka ;)
    Ładnie wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważna sukienka, ale i tak mi się podoba. Stylizacja też fajna, świetne okulary. :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie mogłabyś dodać coś jeszcze, bo jest trochę za szaro, mimo różowych tenisówek. a kiecka niesamowita! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprostu świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. The cut outs in your dress are amazing!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja <3

    Ale mam pytanie co do DinoDirect - czy zupełnie NIC się nie płaci za przesyłkę? Tylko za rzeczy, które się kupiło przy odbiorze? I ile gdzieś tak się czeka na paczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję niezmiernie ! :) Przesyłka jest zupełnie darmowa. Co do płacenia za rzeczy przy odbiorze nie mam pojęcia jak to wygląda, ale wydaje mi się, że na stronie także można płacic poprzez PayU :)) Ja czekałam mniej więcej ok. 2 tyg. Jeśli chcesz mogę się dopytac o szczegóły płatności.

      Usuń
    2. Nie, spoko, wielkie dzięki za odpowiedź :* Pewnie coś zamówię, bo widziałam sporo fajnych rzeczy :) Dzięki jeszcze raz :*

      Usuń
  11. WOW! Sukienka ma bardzo fajny... kroj(?) Taka inna :)
    Slicznie w niej wygladasz *-*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! Sukienka jest niesamowita! No i ta cena!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. such a beautiful dress dear.. you are really looking hot and sexy ;) nice pink shoes :)

    Tiered Skirts

    OdpowiedzUsuń
  14. hi dear :) you have such a great blog hun! what do you think of following each other on bloglovin' and GFC? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wspaniała sukienka! Nigdy takiej nie widziałam!
    Zapraszam do siebie ;)) http://bombelkixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sexy chic dress! Looks great on you.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super okulary <3
    http://seizethem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the style of the dress. You look amazing in it! And I like how you pair it with pink shoes!

    backtofive.blogspot.com
    backtofive.blogspot.com
    backtofive's twitter


    xoxo backtofive

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć : *
    Super blog, bardzo fajne outfity masz wyczucie stylu, naprawdę : )
    Obserwuje,liczę na rewanż i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. I Love your dress!! she's just perfect !!!
    and your blog :)

    Let's follow each other?
    www.fashion-borrowed.blogspot.com

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne okulary :3
    Zapraszam do mnie, może obserwujemy ? http://jullxdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Chciałam się zapytać dokładnie o tą przesyłk,ę ze strony, którą poleciłaś - DinoDirect :). Czy wysyłka darmowa jest także do polski? Bo z tego co zdążyłam zobaczyć to piszę, że dostawa jest darmowa tylko do francji. Dzięki za wszystkie informacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ! :)) Z tego co przeczytałam wysyłka jest darmowa na cały świat. Aczkolwiek dla pewności mogę zapytac Pani z obsługi :)) Jeżeli przesyłka jednak będzie do zapłaty postaram się o jakiś rabat i napiszę o tym pod następnym postem :)

      Usuń
    2. Dzięki Wielkie!! :D

      Usuń
    3. Nie ma problemu :D Jakby jeszcze jakieś pytania były to śmiało hehe

      Usuń
  23. Genialna sukienka, ale czepne sie butów, które srasznie tu nie pasują.Ślicznie wyglądasz, zmień pozy i buty, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń